Американське видання The New York Times назвало вишиванку трендом сезону. Про це вони написали в статті "Неофіційний топ літа".
У матеріалі йдеться про бренд March 11. Його створили українці, що живуть у Нью-Йорку - Світлана Головченко та Роберт Міщенко. У своїх колекціях вони пропагують традиційну українську вишиванку.
"Пара вишиванок з джинсовою спідницею – це все, що потрібно, аби мати стильний вигляд. Просто будьте готові, що люди питатимуть у вас звідки вона", – пише автор.
Нагадаємо, рік тому американський журнал Vogue опублікував велику статтю про моду на українські вишиванки. У матеріалі наголошувалося, що Україна останнім часом є в авангарді світової думки не лише з геополітичних причин. "Український вплив відчутний і в наших шафах", - написали на сайті Vogue.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дизайнер Оксана Караванська вразила колекцією унікальних вишиванок
Коментарі