пʼятниця, 22 липня 2016 16:21

Бренд Tiffany & Co втрачає популярність - героями рекламної кампанії стали зірки
6

Фото: ru.hellomagazine.com

Американський ювелірний бренд Tiffany & Co представив осінню рекламну кампанію. Героями вперше стали знаменитості — акторка Ель Фаннінг, модель Наталі Вестлінг, володарка премії "Оскар" акторка Люпіта Ніонго та супермодель Крісті Тарлингтон.

Вперше моделі позували не на вулицях міста, а в студії. Прикраси знімалися на героїнях кампанії. У колекції представлені каблучки, браслети, намиста та сережки.

Автором рекламної кампанії виступила колишній креативний директор та стиліст американського журналу "Vogue" Грейс Коддінгтон.

Співпраця Коддінгтон та Tiffany & Co стало вимушеним заходом.

Нагадаємо, за останній час продажі бренду помітно знизилися. Саме тому керівництво компанії прийняло рішення закликати на допомогу впливову особу. Також вперше за історію бренду рекламну кампанію представили зірки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колоски пшениці з діамантів - ювелірна колекція Chanel

Зараз ви читаєте новину «Бренд Tiffany & Co втрачає популярність - героями рекламної кампанії стали зірки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути