Другий тиждень сидить без роботи менеджер київського інтернет-магазину делікатесів Денис Лисенко.
"Наш магазин спеціалізувався на продажі ікри, дорогих сортів креветок та риби, - розказує Лисенко. – Про закриття нас повідомили ще у січні. Навіть напередодні Нового року продажі були малими. Закупівельна ціна товару висока, нема гарантії, що збудемо її. Тому ці півроку просто допродували те, що було в запасі".
Найгірші продажі мали у лютому, коли долар підскочив до 40 гривень.
"Ми могли змінювати ціну на товар по 3-4 рази на день, - розповідає Лисенко. – До кризи продажі були високі. Вторговували по кілька десятків гривень щодня перед святами. У будні мали 8-10 тисяч. Ікра і риба у нас були трохи дешевші, ніж у супермаркеті. Морські делікатеси продавалися на ура. У покупців користувалися популярністю ікра, равлики, краби, восьминоги, лангусти. Торгували незамороженою охолодженою рибою. Серед клієнтів було чотири столичні ресторани. Кожен другий покупець замовляв доставку додому".
Закрився інтернет-магазин елітної парфумерії. У травні парфуми на сайті магазину розпродували зі знижкою 30 %.
"Ще торік в Україні відкривалися інтернет-магазини, зараз люди бояться вкладати гроші у такий вид торгівлі, - каже колишній адміністратор інтернет-магазину Олена Посол. – Продовжувати торгувати парфумами зараз невигідно. Вартість продукції зросла удвічі. Кількість покупців зменшилася. На ринку залишається чимало контрабандної продукції, яку продають дешевше. До того ж, свята, на які дарують парфуми, минули, а до наступних ще довго. Замовлень стало вкрай мало. Утримувати штат продавців та кур'єрів, сплачувати за оренду та комунальні послуги власнику стало просто невигідно".
Коментарі
1