Серед учасників блокади залізниці, що протестують проти торгівлі з окупованими територіями Донбасу, у батальйоні "Айдар" служили тільки 3 людини.
Про це Gazeta.ua розповів командир 24-го окремого штурмового батальйону "Айдар", підполковник Максим Марченко.
"Решта - одягли форму, шеврони і під прапором "Айдару," під гучним іменем – збагачуються", – сказав підполковник
Блокаду необхідно було проводити з 2014-го, з початком бойових дій, вважає комбат.
"Необхідно було проводити блокаду всіх шляхів сполучень. Не дати можливості працювати основним підприємствам на території противника. Обрізати електроенергію, воду, газ. Зруйнувати інфраструктуру, економіку. А потім вже починати активні бойові дії. Це елементарні правила ведення війни. І робити це потрібно було у 2014-му, а не зараз. Такі дії призводять до невдоволення населення і виникнення партизанських рухів на території противника", – підкреслив комбат.
Проте такого результату можна досягти лише за умови комплексної блокади, каже командир.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гройсман кличе блокадників на переговори
"Перекривати потрібно не якісь конкретні шляхи сполучень, а всі. Що відбувається зараз? Ті, хто вийшов під прапорами "Донбасу" й "Айдару", перекривають конкретні дороги на короткий термін. Приїжджають люди, платять гроші – траса відкривається і вони переїжджають на нове місце. У нас знову велика ціль зводиться до малого - до грошей", – резюмував Марченко.
25 січня ветерани АТО оголосили торгову блокаду окупованих районів Донбасу. Заблокували залізницю на кількох напрямках. Прокуратура відкрила кримінальне провадження за фактом перекриття залізниці.
15 лютого уряд увів надзвичайні заходи в енергетиці через нестачу вугілля. У зв'язку з цим 16 лютого пройшло засідання Ради національної безпеки і оборони. За його результатами доручили Кабінету міністрів та НКРЕКП вивчити об'єктивність, економічну та соціальну обґрунтованість встановлених тарифів на енергоносії, електроенергію та житлово-комунальні послуги.
Коментарі
3