середа, 23 квітня 2014 11:21

Найдорожчий електромобіль має два багажники
3

нове авто вартістю до 150 тисяч гривень Марка/модель	Об’єм  багажника, л	Базова комплектація	Двигун об’єм,  л/потужність, к. с.	Витрата палива, л/100 км	Вартість, грн 	”Деу Нексія”	530	Сталеві диски, ручні склопідйомники	1,5/80	6,5–7,2	91 500 	”Деу Матіз”	155	Сталеві диски, ручні склопідйомники	0,8/52	6,2–6,7	91 000 	”ЗАЗ Сенс”	322	Сталеві диски, ручні склопідйомники, аудіопідготовка, підігрів дзеркал, повторювачі поворотів на дзеркалах	1,3/70	7,2–7,7	79 000 	”ЗАЗ Ланос”	322	Сталеві диски, ручні склопідйомники, аудіопідготовка, підігрів сидінь, ковпаки коліс	1,5/86	7,8–8,3	93 790 	”ЗАЗ Віда”	400	Подушка безпеки водія, гідропідсилювач керма, кермова колонка регулюється за висотою, аудіопідготовка	1,5/84	7,3–7,8	114 130 	”ЗАЗ Форца”	370	Іммобілайзер, подушка безпеки водія, сигналізація, центральний замок, кондиціонер, підігрів передніх сидінь, кермова колонка регулюється за висотою, чотири електросклопідйомники, гідропідсилювач керма, протитуманні фари, дзеркала з ­підігрівом і електрорегулюванням, бортовий комп’ютер	1,5/109	7,7–8,2	97 170 	”ВАЗ Лада Пріора”	450	ABS, подушка безпеки водія, іммобілайзер, сигналізація, центральний замок, кермова колонка регулюється за висотою, гідропідсилювач керма, доводка вікон, 2 електросклопідйомники, підігрів і електрорегулювання дзеркал, підлокітник	1,6/98	7,2–7,7	119 900 	”Джилі МК”	450	ABS, EBD, магнітола, центральний замок із дистанційним керуванням, кондиціонер, кермова колонка регулюється за висотою, 4 електросклопідйомники, гідропідсилювач керма, протитуманні фари, дзеркала з підігрівом і електрорегулюванням, легкосплавні диски	1,5/94	7–7,5	108 900 	”Чері Амулет”	550	4 електросклопідйомники, гідропідсилювач керма, центральний замок, радіопідготовка, кондиціонер, підігрів бічних дзеркал	1,5/109	7,8–8,3	110 260  Дані: Автоцентр на Столичному, АІС, сайти investtocar.ru, uzdaewoo.kiev.ua, autocentre.ua
Фото: Підготував Володимир МУКАН
Кузов електромобіля ”Тесла Модель S” проектували так, аби під час руху опір повітря був якнайменший
На панелі приладів автомобіля ”Тесла Модель S” є лише дві кнопки — вмикання аварійної сигналізації й відкривання бардачка. Рештою систем керують за допомогою 17-дюймового тач-монітора

12 квітня в Києві презентували електромобіль "Тесла Модель S" — найдорожче серійне авто світу на електротязі. На одній зарядці проїжджає до 480 км.

— Це якщо їхати не більш як 90 кілометрів за годину. Якщо швидше, то вистачить кілометрів на 450, — каже 30-річний Назар Шимоне-Давида, засновник "Українського клубу "Тесли". Підводить до "Тесли", припаркованої біля ресторану "Любовь и голод" на Новообухівській трасі.

П'ятидверний п'ятимісний електромобіль має кузов ліфтбек, скляний дах, невеликі бічні вікна і два багажники — спереду й ззаду. Електродвигун встановлено між задніми колесами, акумулятори вмонтовані в підлогу. Хромовані ручки дверцят сховані в кузові. Виїжджають автоматично, щойно до машини підходить власник із ключем-чипом.

— У багажнику можна встановити два дитячі крісла, — пояснює Назар. — Тоді машина стане семимісною. Якщо задні сидіння скласти, то об'єм багажника становитиме 1795 літрів. Машина заряджається від звичайної побутової розетки з напругою 220 вольт. Процес повної зарядки займе 20 годин. Якщо приєднати до трифазної розетки ­напругою 380 вольт, то машина зарядиться за 7 годин. В Європі є спеціалізовані пункти швидкої зарядки електромобілів. На таких "Тесла" повністю зарядиться за 30 хвилин.

У салоні електромобіля вільно сідають п'ятеро огрядних чоловіків. Сидіння обтягнуті світлою шкірою, підлога пласка. На панелі — дві кнопки: аварійної сигналізації та відкриття бардачка. Решта приладів вмикаються на 17-дюймовому екрані. На нього ж виводяться рівень заряду батарей, керування клімат-контролем автомобіля.

В Україні "Тесла Модель S" із двигуном потужністю 302 к. с. коштує 120 тис. євро — 2,2 млн грн. Зі 362-сильним силовим агрегатом обійдеться у 127 000 євро — 2,32 млн грн.

Нагадує "Порш Панамеру"

Вперше в Україні "Теслу Модель S" представили у Львові 28 березня.

— Я тільки почув про презентацію, одразу туди ж поїхав, — каже 24-річний Олег Аверін, журналіст інтернет-видання autoexpert.in.ua. Він тестує автомобілі. "Теслою" кермував протягом 2 год. Ділиться враженнями:

— Сідаю за кермо. Натискаю на гальма — двигун завівся і машина готова їхати. Спочатку було дуже дико. Машина розганяється і при цьому не видає жодних звуків. Не чути ні двигуна, ні шуму вітру, ні перемикання передач. Прискорення миттєве.

Електромобіль розганяється до 100 км/год. за ­5,4 с. Його максимальна швидкість 200 км/год.

— Керувати "Теслою" приємніше, ніж звичайним автомобілем із бензиновими двигуном. У її підлозі майже тонна літій-іонних акумуляторів, на поворотах машину не хилить набік. Забираєш ногу з педалі газу — машина гальмує, вмикається режим рекуперації, акумулятори підзаряджаються. За динамікою і комфортом "Тесла" нагадує "Порше Панамеру".

Зараз ви читаєте новину «Найдорожчий електромобіль має два багажники». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути