Продажі автомобілів китайського виробництва на українському ринку легкових автомобілів за підсумками січня-квітня 2014 року вперше обійшли продажу автомобілів виробництва країн СНД (ЗАЗ, ВАЗ та ін)
Як повідомила прес-служба групи компаній "АІС", частка автомобілів китайських брендів у січні-квітні 2014 року зросла більш ніж на 4 п.п. порівняно з аналогічним періодом 2013 року - з 10% до 14,4%, тоді як частка авто виробництва країн СНД знизилася з 16,7% до 14,1%.
"АІС" відзначає, що раніше за період 2011-2013 рр. частка автомобілів виробництва країн СНД знизилася з 22,9% до 15%, при цьому частка китайських авто брендів зросла з 5,6% до 10,3%.
"АІС" констатує, що за січень-квітень 2014 року на українському ринку було продано більше 5 тис. авто бренду Geely (на 20% більше, ніж за січень квітень 2013 року), що дозволило йому зайняти більше 42% продажів у групі китайських брендів та країн СНД.
"В цілому за підсумками чотирьох місяців 2014 року частка бренду Geely склала понад 12% ринку легкових автомобілів. Подібних результатів Geely вдалося досягти на тлі загальної негативної ситуації на ринку: за чотири місяці автомобільний ринок просів майже на 34%", - наголошується в повідомленні.
Найбільш продаваною моделлю за підсумками чотирьох місяців поточного року, за даними "АІС", є Geely Emgrand 7, частка продажу якого склала 3% ринку всіх легкових автомобілів.
За словами директора з маркетингу ГК "АІС" Сергія Боровика, факторами, що вплинули на перестановку сил на українському авторинку, є збільшення в Україні кількості китайських брендів, зростання якості китайських автомобілів і довіри до них українських покупців.
Група компаній "АІС" - один з лідерів українського автомобільного ринку.
Основний вид діяльності - продаж нових легкових, комерційних, вантажних автомобілів, спецтехніки і автобусів.
В Україні на ринку легкових авто України представлені, зокрема, китайські бренди Geely, Chery, JAC, Byd, Great Wall, Lifan.
Коментарі
1