Ірина Висоцька з міста Івано-Франківськ дуже любить швидкі автомобілі. Водійський стаж Ірини почався з раннього дитинства за кермом батьківського авто, яким вона керувала, сидячи на його колінах. Незабаром доля, як говорить сама дівчина, подарувала їй машину-мрію - Subaru Impreza STI.
Унаслідок серйозного захоплення різноманітними гоночними дисциплінами (кільцеві автоперегони, гонки серії Time Attack, а також драг-рейсінг, спринт-слалом і ралі) спочатку цивільний спорткар Ірини перетворився на аматорський гоночний болід. Це перетворення стало можливим за рахунок модернізації технічних вузлів, переобладнання інтер'єру та часткової зміни дизайну екстер'єру.
2,0-літровому двигуну зберегли штатний турбокомпресор, об'єднавши його з інтеркулером Greddy, а для отримання додаткової потужності його обладнали удосконаленою системою впуску з фільтром K&N, системою випуску Blitz Nur Spec R, блоу-оффом TurboXS Type H-RFL і додатковим блоком електронного управління TurboXS Utec. Крім того силовий агрегат отримав систему уприскування водометанола Aquamist HFS-6, паливний насос Walbro, більш ефективний радіатор, маслокулер Greddy і посилені подушки Cusco. Підсумком налаштувань стало збільшення віддачі до 370 кінських сил, у той час як стоковій моделі доводилося задовольнятися 265-ма конячками. Разом з тим зміни торкнулася також зчеплення (диск Exedy Pro-Kit FJK1000), гальмівної системи (диски DBA 4000 і колодки Ferodo DS3000) і підвіски (стабілізатори Whiteline, койловеры Cusco Street Zero з більш жорсткими пружинами Swift).
Традиційного для STI яскраво-синього забарвлення кузова з жовтими наклейками з боків, які незабаром планується замінити на спонсорський вініл, Ірині здалося недостатнім і в цілях персоналізації свого авто вона встановила карбонові дзеркала заднього виду, карбоновий дефлектор над заднім склом, карбоновий гребінь на даху і виконаний на замовлення дифузор заднього бампера, що також дозволило поліпшити аеродинаміку японського спортседана. Довершили список зовнішніх оновлень тюнінгова решітка радіатора, ксенон в ближньому світлі M-Lux, світлодіодні ходові вогні і 17-дюймові диски Volk Racing TE37 (другий комплект Advan RC2).
Як і належить будь-якому гоночному боліду, в салоні розмістилися гоночні ковші Sparco Rev c 4-точковими ременями безпеки, декорованими спеціальними накладками, каркас безпеки і додаткові датчики. Роль головного пристрою аудіосистеми виконує девайс Kenwood ddx6029. Фінальними штрихами в тюнінгованій Subaru Impreza STI стали килимки STI і кермо, обтягнуте шкірою і алькантарою.