За підсумками краш-тесту з малим перекриттям передня стійка Ford Escape вм'ялась у салон на 12,7 см. Минулого разу ця модель показала вдвічі гірші результати.
Голову манекена від удару об передню панель захищають нові подушки безпеки — старі з цим завданням справлялися погано, повідомляє "Колёса".
Організація IIHS підсумувала, що ремені безпеки кросу Escape 2017-го модельного року недостатньо натягнуті. Під час серйозної аварії водій через це може вдаритися головою об передню панель навіть з розгорнутими подушками безпеки.
ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: 5 краш-тестів автомобілів Ford
Краш-тест з малим перекриттям введений в 2012-го. У цьому випробуванні автомобіль вдаряється об жорсткий бар'єр чвертю передньої частини кузова. Тест імітує фронтальне зіткнення з іншим транспортним засобом або об'єктом, наприклад, з деревом або стовпом.
Нагадаємо, новий кросовер Kia Sorento отримав максимальну оцінку безпеки.
Коментарі