вівторок, 15 березня 2022 11:46

Країна-агресор втрачає мільярди на рекламі

Країна-агресор втрачає мільярди на рекламі
Слово і діло

13 компаній з 16 вже заявили про вихід з Росії, призупинення бізнесу. У тому числі про зняття всієї реклами. У топ-30 найбільших рекламодавців більше половини — іноземні бренди.

"Згідно з наявними даними від російських аналітиків за минулий рік, втрати рекламного ринку складуть не менше 51 млрд рублів. І це лише серед найбільших рекламодавців", - йдеться у повідомленні Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Без ліків та косметики: які компанії теж покинули Росію

Серед компаній, які долучились до цього мінусу: Nestle, PepsiCo, Procter&Gamble, Volkswagen, L'oreal, Mars, McDonalds, Bayer та інші.

Низка компаній ще більше розширили цифрові санкції проти РФ. Щодня вони одна за одною блокують РФ і припиняють свою роботу на її території. На Росію чекає дефолт.

24 лютого о 4:00 ранку Росія напала на Україну. Російські війська атакували державний кордон України з півночі, зі сходу та Криму. Бої та атаки тривають майже на всьому периметрі державного кордону та в багатьох містах.

Зараз ви читаєте новину «Країна-агресор втрачає мільярди на рекламі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути