Росія через посередників намагається найняти маркетингові й піар-фірми, щоб поширювати дезінформацію про президентські вибори у США.
Ці компанії нібито "нічого не підозрюють", повідомило AP з посиланням на представників американської розвідки.
У Москві хочуть, щоб ці компанії взяли на себе частину роботи зі створення цифрової пропаганди проти США.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Після рішення Байдена вийти з передвиборчих перегонів рейтинг Гарріс помітно зріс
США проти двох таких фірм у березні 2024 року запровадили санкції. За даними розвідки, фірми створили фейкові сайти та профілі у соцмережах і через них поширювали дезінформацію. Вона зосереджена на кандидатах у президенти США, або на голосуванні, або на питаннях, які вже є предметом суперечок - імміграції, злочинності або війні в секторі Гази.
З'явились ознаки і того, що іранські пропагандисти подвоїли свої зусилля. Представники Китаю поки що поводяться обережно, коли справа стосується виборів президента США.
За результатами свіжого опитування, колишнього президента Дональда Трампа та віце-президентку Камалу Гарріс розділяє лише один відсоток.
Це свідчить про те, що ймовірний кандидат від Демократичної партії скорочує розрив із своїм суперником-республіканцем порівняно з президентом Джо Байденом.
Коментарі