Російські потяги, які Москва планувала пустити "в обхід України", повернуться на старий маршрут через територію Луганщини..
Від планів відмовилися, бо користуватися нещодавно збудованою гілкою російської залізниці неможливо — під нею просідає ґрунт. Про це пише координатор "Інформаційного опору", нардеп від "Народного фронту" Дмитро Тимчук на своїй сторінці у Facebook.
Причина просідання — в недотриманні технології будівництва через надвисокі темпи будівництва та корупційної "економії" на вартості робіт. Також біля колій не облаштували прилеглі території. Саме це призвело до підмивання ґрунту.
Аби прискорити будівництво 137 км нового шляху, Москва кинула в бій навіть залізничні війська, зазначає Тимчук.
У серпні 2017-го, за "героїзм" при будівництві нової лінії, міністр оборони РФ Сергій Шойгу нагородив 39-у залізничну бригаду орденом Жукова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця запустила новий потяг до моря
"Анекдот у тому, що після всіх цих бравурних доповідей і урочистого пуску росіянами потягів "в обхід України", станом на лютий 2018 року з'ясовується, що російські потяги... повернулися на "стару" гілку. Тобто, як і раніше, йдуть по території України. Ось такий гучний "залізничний пук" Москви." - розповів Тимчук.
На думку залізничників, ситуація з новою залізничною колією погіршиться ще більше навесні у зв'язку з паводком.
У жовтні минулого року "Російська залізниця" повідомляла, що рух перших пасажирських поїздів в обхід України по ділянці Журавка - Міллерово почнеться з 15 листопада. Нею мали ходити пасажирські поїзди з Москви до Кисловодська, Анапи, Назрані, Адлера, Новоросійська, з Санкт-Петербурга до Адлера, а також у зворотному напрямку.
Коментарі