Італійський будинок моди Dolce & Gabbana скасував своє шоу в Шанхаї через невдалу рекламну кампанію "DG Loves China".
Захід було заплановано на 21 листопада, пише shanghaiist.
В рамках рекламної кампанії в Instagram DG з'явилися три коротких ролика з азіатською моделлю, яка намагається з'їсти традиційну італійську їжу - піцу, каннолі і спагетті за допомогою паличок для їжі. Критики в соціальних мережах заявили, що Dolce & Gabbana використовує образливі стереотипи.
Крім того, творці відео допустили серйозну помилку, написавши слово "Шанхай" японськими ієрогліфами замість китайських.
"Цільова група - це Китай, але замість цього демонструється пародійна версія сучасного Китаю", - написав у Instagram популярний в сфері моди аккаунт Diet Prada.
Між модельєром Стефано Габбаной і користувачкою з Азії в мережі розгорілася суперечка, в результаті модельєр написав, що Китай - "неосвічена смердюча мафія". Пізніше будинок мод в офіційному повідомленні заявив, що акаунти Габбани і Dolce & Gabbana були зламані, а сам модельєр "любить Китай і китайську культуру".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали найпопулярніший у світі бренд одягу
Скандал призвів до того, що багато китайських знаменитостей відмовилося від участі в шоу, а звернення із закликом бойкотувати бренд "завірусилося" на Weibo.
Це вже другий випадок звинувачень у расизмі проти італійського будинку мод за останні півтора року. Попередній також був пов'язаний з Китаєм.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Відомий модний дім Великобританії Burberry оголосив, що припиняє використовувати натуральне хутро у своїх колекціях. Бренд також обіцяє переробляти невикористані вироби замість того, щоб спалювати їх.
Коментарі