Українська команда "SIXT Ukraine" сьогодні вирушила до Єгипту на Кубок Світу "Ралі-Фараонів". На торішніх перегонах наші спортсмени зайняли друге місце.
"Назавжди запам'ятаю пустелю на "Фараонах-2011" з її красивими кам'яними плато. Вони, там стоять, як велетенські гриби висотою у дев'ятиповерхівку. А піски там — заколихуючі. Уявіть магістралі по 20-40 кілометрів рівного білого піску. Таке враження, що їдеш по сольовим озерам. Рівна поверхня, скільки око може бачити. Їхати можна з будь-якою швидкістю. Реально.
Їдеш і втягуєшся. Опа, дюну на "сотці" пройшов, оп, вже на 120-ти. Нормально. Ми тиснули до 170. Якби машина могла вижати 250, можна було б їхати і так. Без проблем, але, з нюансом. Раз, і дюна закінчилася. Можна красиво злетіти. Поки летиш з піджатими ніжками, у голові питання - як приземлишся. Якщо прямо, і підвіска нормаль спрацює, це добре", - пригадав лідер "SIXT Ukraine" Вадим Нестерчук.
За участь у "Фараонах 2011" Нестерчуку подарували фірмовий годинник, який не пропускає пісок. Його гонщик зберігає на поличці з усіма іншими нагородами.
"Ще жодного разу не одягав його. Не люблю прикраси на собі. На "Фараонах" дали ще пластмасовий сувенір. Ну як це так? Таке серйозне змагання, з такими несерйозними призами? Я вже кажу: "Хлопці, ви зробіть наступного разу пристойні, а хто займе призові місця, буде за них доплачувати", - сміється Нестерчук.
Торік на перегонах по єгипетським піскам в української команди виникли проблеми з автомобілем через гостре каміння у пустелі.
"Бойова Toyota LC200, буде "взута" в інші шини, які більш стійкі до ударів об каміння. Крім цього звернули більше уваги на роботу двигунів. Бо в пустелі через високі температури є реальний ризик перегріву", - додав Нестерчук.
Цього року "Раллі Фараонів" святкує свій 30-річний ювілей, який відзначать в останній день вересня. Сама ж гонка пройде в шість етапів. Учасникам потрібно буде подолати 2300 км пустелі.
Коментарі
1