На цьому тижні московський "Локомотив" відкрив свою сторінку в соціальній мережі Facebook.
Тепер уболівальники клубу отримали додаткові можливості неформального спілкування один з одним. На сторінці можна викласти фотографії, відео, а також взяти участь у різних конкурсах, повідомляє офіційний сайт клубу.
Тим часом, офіційна фан-група ФК "Шахтар" в популярній соціальній мережі "ВКонтакте" росте і розвивається буквально на очах. Практично кожну годину до неї приєднуються все нові й нові учасники, які відразу ж включаються в обговорення останніх новин і тим, порушених на форумі, додають цікаві фотографії та відео.
Всього за місяць свого існування це об'єднання вболівальників зібрало 7500 чоловік, а на сьогоднішній день там зареєстровано вже понад 10 000 однодумців.
За матеріалами Медіацентр "Донбас Арени", Sports.Ru
Коментарі