понеділок, 29 червня 2015 11:31

"Немає формули, як прем'єр-ліга поділить 43 мільйони від спонсора" - Дедишин

"Немає формули, як прем'єр-ліга поділить 43 мільйони від спонсора" - Дедишин
"Якщо всі кошти розподілять однаково – по 1,5 мільйони гривень в рік кожному, нема проблем" - Дедишин

Генеральний директор "Карпат" Ігор Дедишин розповів про свої враження від появи нового титульного спонсору прем'єр-ліги.

"Зараз, наскільки я розумію, немає формули, як будуть ділитись 43 мільйони від "Парі Матч". Я вперше почув інформацію про підписання титульного спонсора на загальних зборах клубів УПЛ. Знаєте, це вже своєрідний тренд в діяльності прем'єр-ліги: жодного обговорення не було, що ми маємо продати назву чемпіонату і комерційні права. А на яких умовах, у клубів запитали? Не заперечую, комерційна структура під назвою ТзОВ "Прем'єр-ліга", провела велику роботу і в цей складний час, знайшла спонсора, який готовий вкласти в український чемпіонат 2 мільйони доларів. Тому це успіх, досягнення – молодці, вітаю, дякую за плідну роботу на благо українського футболу! Але постає питання: що далі? Бо від того, як пробують розподілити ці кошти, пахне некомпетентністю", - сказав Ігор Дедишин.

"На загальних зборах керівництво ПЛ поставило клуби перед фактом, що ми підписали договір з титульним спонсором - "Парі Матч". Вартість – 2 мільйони доларів на два роки, от і все, користуйтесь. На що Геллер і Клімов (власники "Зорі" і "Чорноморця" відповідно) сказали: малувато, краще не розмінюватись на такі незначні кошти і не віддавати нікому назву першості. Вони вважають, що бренд Чемпіонату УПЛ коштує досить дорого. Тому було прийнято рішення провести ще додаткові консультації і переговори, доручили цю місію власнику "Чорноморця". Остаточної згоди на підписання контракту загальні збори так і не дали.

Що відбувається зараз? Прем'єр-ліга намагається вийти на нас і купити 5 чи 6 рекламних щитів на стадіоні. Кажуть, що готові заплатити нам певну суму за сезон. Відповідаю: нас це не влаштовує. Вони починають в індивідуальному порядку, як сказав Іванов (генеральний директор прем'єр-ліги Петро Іванов) домовлятися з клубами. Але якщо це прем'єр-ліга, вона заробила гроші для всіх, то давайте ми застосуємо єдиний принцип розподілу цих коштів – якесь рейтингування, продумати, щоб це було всім зрозуміло. А не так ходити, типу "барижнічати": давайте вам стільки-то, а тим - стільки.

А ви бачили договір між "Парі Матч" і прем'єр-лігою? Я також не бачив, але наскільки мені відомо, є великий обсяг рекламних послуг клубів, які ПЛ вже продала титульному спонсору. Це окрім того, що прописано в регламенті. Наша позиція така: якщо запропонують кошти, що нас влаштують, то ми домовимось, якщо ні – то ні.

Але мабуть правильно було б, щоб всі клуби домовились, як розподілити ці кошти. Якщо всі кошти розподілять однаково – по 1,5 мільйони гривень в рік кожному, нема проблем. Якщо всі клуби вирішать, що це потрібно робити згідно якогось рейтингу, ми також на це підемо. А вони підписали контракт і з клубами не погодили. А тепер треба подивитися договір – які зобов'язання взяла на себе прем'єр-ліга при виконанні цього контракту. Якщо в тих зобов'язаннях виявиться, що крім того, що записано в регламенті, ще обов'язкові, наприклад, щити по центральній лінії, я хочу подивитися, як прем'єр-ліга виконає свої зобов'язання перед "Парі Матч", якщо, припустимо, вони не зможуть купити в "Карпат" чи якогось іншого клубу ті щити.

Тоді у "Парі Матч" виникне питання: а для чого ми йшли у прем'єр-лігу, якщо я міг окремо з клубами домовитися і бути на всіх стадіонах?", - зазначив Дедишин.

Додамо, що ПЛ уклала контракт з "Парі Матч" на два мільйони доларів за два сезони. Це вчетверо менше, ніж платив попередній титульний спонсор "Епіцентр".

Зараз ви читаєте новину «"Немає формули, як прем'єр-ліга поділить 43 мільйони від спонсора" - Дедишин». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4166
Голосування Чи підтримуєте те, що українські спортсмени зі зброєю захищають нашу країну від вторгнення РФ?
  • Так. Це - громадянський обов'язок, а частина з них ще й представляє клуби ЗСУ
  • Не зовсім. Вони мають прославляти Україну на спортивних аренах і закликати світ підтримувати нашу країну
  • Усі методи хороші. Головне - не бути псевдопатріотами, як Тимощук
Переглянути