У фан-магазині київського "Динамо" зняли з продажу новорічні сувеніри із символом 2019 року - свинею. У частини вболівальників тварина асоціювалося зовсім не з Східним гороскопом, а з московським "Спартаком".
Про це повідомляється на сторінці магазину Фейсбук. До цього в продаж надходили магніти і брелки зі свинями.
"Дорогі вболівальники! Традиційно напередодні новорічних свят наш офіційний клубний фан-шоп випускає сувенірну продукцію з символікою наступаючого року за китайським календарем. Як відомо, 2019 й рік буде роком Жовтої Земляної Свині (Кабана). На жаль, частина наших уболівальників сприйняла подібні сувеніри вкрай негативно, побачивши якийсь зв'язок сувеніра з давнім протистоянням київського "Динамо" і московського "Спартака", - йдеться в повідомленні фан-шопу.
Керівництво магазину заявило, що асоціацію сувенірів з червоно-білими не припускало.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гравця "Динамо" прооперували і виписали з лікарні
Вболівальники суперників досі дражнять спартаківців "м'ясом" або "свинями". Свиня вважається неофіційним талісманом моковської команди, яка багато років боролася за лідерство в СРСР з київським "Динамо".
Коментарі