На тлі відбору добровольців для участі в естафеті олімпійського вогню Сочі-2014, який іде повним ходом, в блогосфері не вщухають суперечки навколо дизайну олімпійського факела. Зовнішній вигляд факела викликав невимовний захват і породив бурхливі дискусії в рунеті з приводу його виникнення.
Справа в тому, що "Перо Жар-Птиці", яке було представлено на минулому тижні в Москві, дуже схоже на заголовну букву назви горілчаного бренду, відомого ще з часів СРСР. Як приклад блогери наводять зображення етикеток продукції Київського винзаводу Мінсільгосппроду Молдови.
Самі автори дизайну факела охарактеризували своє творіння як переплетіння традицій і сучасності, в контурі якого вгадується перо Жар-Птиці, знайомої з дитинства по казках.
"Ми хотіли залишити в ньому якнайбільше душі і більше відчуттів життя. Тож, коли ви візьмете в руку факел, ви відчуєте: це об'єкт життєвий. Абсолютно життєвий", - підкреслив під час презентації глава компанії-підрядника "Астраросса Дизайн" Володимир Пирожков.
Нагадаємо, що потримати в руках цей олімпійський факел і вирішити для себе, на що ж все-таки він схожий, буде можливість у кожного з жителів багатьох великих міст Росії, включених в маршрут національної естафети Олімпійського вогню. Єдиною умовою стане вік - учасник естафети повинен бути старше 14 років.
Відзначимо також, що практично всі сучасні олімпійські символи, представлені дизайнерами на суд громадськості, зазнавали жорстокої критики. Так у факелі Вануквера-2010 нещадні критики угледіли схожість з "косяком", а в емблемі Ігор-2012 - одночасно свастику і символіку сіонізму.
Коментарі
1