Користувачі популярної соціальної мережі Facebook стали набагато рідше розміщувати оригінальний контент на своїх сторінках. Про це повідомили співробітники американської компанії
Повідомляється, що в першій половині 2015 року скорочення обсягу публікації склало 21%. За словами фахівців, пости продовжують з'являтися, однак у більшості випадків матеріали або скопійовані з інших джерел, або являють собою репости з спільнот порталу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook запускає функцію прямої відеотрансляції - Цукерберг
Ця проблема вже неодноразово ставала головною темою обговорення на зборах компанії. За наказом засновника соціальної мережі Марка Цукерберга, співробітники порталу боротимуться зі зменшенням кількості оригінальних публікацій. Нині вже зроблені деякі кроки: на сайті з'явилися спливаючі повідомлення, які пропонують завантажити нові зображення і відеоролики, а також нагадують про свята і дні народження.
Нагадаємо, Facebook запустить секретні чати і покупки через Messenger.
Коментарі