Маркетингове агентство Nielsen склало рейтинг найпопулярніших додатків року в США, на найбільшому ринку смартфонів. Про це повідомляє Ultramir.net.
Першу сходинку посів офіційний клієнт соціальної мережі Facebook, як і в 2014-му році. За підрахунками аналітиків, у середньому їм користуються 126 мільйонів чоловік.
Найбільш швидко зростаючим додатком 2015-го виявилася ще одна розробка компанії Марка Цукерберга — месенджер Messenger (3-я рядок, 96,4 млн. користувачів), який додав 31%. На його популярності позначилося те, що Facebook у 2014 році відокремила функцію чату від основного клієнта, змусив користувачів переписуватися в окремому додатку.
Друге місце за популярністю на смартфонах американців зайняв YouTube, яким користуються 97,6 млн.
Далі розташувалися ще чотири додатки від Google: Google Search (95 млн), Google Play (89,7 млн), Google Maps (87,7 млн) і Gmail — Email from Google (75,1 млн).
На восьмій сходинці "візуальна соцмережа" Instagram. Нею користуються 55,4 млн.
На наступній, дев'ятій сходинці— новий музичний сервіс Apple Music (54,5 млн, +26%), який розпочав роботу у червні, а десяту — карти Apple (46,5 млн).
Американці, за даними Nielsen, воліють користуватися Android-пристроями. Вони займають 52,6% ринку. Її найближчий переслідувач, iOS, має приблизно 42,7%. Мобільна платформа Microsoft зайняла 2,8%, BlackBerry — 0,7%.
Нагадаємо, Google назвав пошукові тренди в Україні.
Коментарі