четвер, 11 травня 2017 14:35

Компанія Meizu розділилася на три бренди

Компанія Meizu розділилася на три бренди
Meizu розділилася на три бренди. Фото: ua-format

Китайська компанія Meizu оголосила про поділ на три підрозділи: Meizu, Blue Charm і Flyme.

Кожний бізнес-підрозділ займе свою нішу у виробництві електроніки. Про це повідомляє pingvin.pro.

Meizu займатиметься виробництвом ґаджетів середнього і флагманського рівня.

Blue Charm працюватиме над розробкою бюджетних пристроїв. Крім того, смартфони продаватимуть під окремою торговою маркою. Сьогодні так реалізують техніку Honor, що випускає Huawei.

Flyme займатиметься програмними продуктами та вдосконаленням фірмової оболонки Flyme OS.

Роботу усіх трьох підрозділів контролюватиме глава компанії Джек Вонг. Колишній віце-президент Meizu з продажу та маркетингу Лі Нан очолить Blue Charm. Віце-президент підрозділу Flyme Ян Янь займатиметься розробкою операційної системи Flyme.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Vivo V5s отримав селфі-камеру на 20 Мп зі спалахом

Компанія Apple купила компанію Beddit. Додатки доступні для iOS і Apple Watch. Відстеження сну - одна з найпопулярніших функцій у розумних годинниках Apple Watch.

Зараз ви читаєте новину «Компанія Meizu розділилася на три бренди». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути