Компанія Facebook додала Україну та Канаду до списку країн і територій, де політична реклама ретельно перевіряється.
Із 25 червня оголошення, що публікуються користувачами з Канади і України, "систематично піддаватимуться перевірці" - як автоматично, так і вручну, повідомляє DW.
Аналогічний процес буде запущений у Сінгапурі та Аргентині протягом наступних місяців. До реєстру соцмережі уже додані понад 50 країн, і додавання ще 4-х держав обґрунтовується тим, що у них "наближаються вибори або запровадження будь-яких нових адміністративних норм".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: WhatsApp перестав працювати у багатьох країнах
Вимоги щодо публікації політичної реклами містять, зокрема, вказівку на повне ім'я особи або назву організації, яка її оплатила. Ця інформація з'являтиметься безпосередньо у самій рекламі. Крім того, більш детальна інформація про оголошення - наприклад, статистика переглядів, зберігатиметься протягом 7-ми років у спеціальному архіві Ad Library.
Facebook запевняє, що прагне до прозорості даних про рекламодавців, а також продовжує "боротьбу з іноземним впливом на вибори у різних країнах світу".
Facebook видалив понад 3 млрд фейкових сторінок від початку жовтня 2018-го до кінця березня 2019 року. Це вдвічі більше, ніж за попередні 6 місяців.
Коментарі