понеділок, 23 квітня 2018 08:50

Пережили динозаврів, переживуть і людей: показали найвитриваліших істот

Вони витримують величезні дози радіації. Фото: кадр з відео.

Журналісти ВВС Україна показали найвитриваліших істот на Землі - тихоходки.

Тихоходки (Tardigrada) - мікроскопічні восьминогі істоти, які вважають найвитривалішими тваринами на Землі. Вони не схожі на жодне з відомих науці створінь. Вони живуть на рослинах як лишаї та поширені в усьому світі.

Ці істоти можуть вижити навіть у відкритому космосі. Вони витримують величезні дози радіації, десятиліттями обходяться без їжі та води. Навіть окріп для них не страшний.

Учені кажуть, що ключ до розгадки супервитривалості - генетика. Коли умови посушливі, тихоходки випускають із себе майже всю воду. Стискаючись вони десятиліттями чекають на воду.

Науковці кажуть, що розуміння її феномену виживання може бути корисним для людей. Наприклад, це може допомогти доставляти вакцину без заморожування.