четвер, 29 вересня 2016 12:40

ТОП-10 відремонтованих доріг в Полтаві
5

Цього року в Полтаві відремонтують втричі більше асфальтного покриття, ніж торік. Поновлять Майже 2 млн кв.м. автодоріг.

Gazeta.ua Зробила підбірку 10 вулиць в місті, які вже відремонтували та планують.

Європейська (колишня Фрунзе)

Центральна вулиця міста отримала більше 120 тис.кв.м. оновленого асфальту. Раніше на такі об'єми ремонту йшло кілька років.
Соборності (колишня Жовтнева)

Основна вулиця отримає реконструкцію - від вулиці Маршала Бірюзова до Сінної обіцяють всі дефекти покриття усунути.

Проспект і вулиця Миру

Один із найбільших об'ємів серед вулиць Полтави. Спочатку працівники знімають верхній шар асфальту шаром до 7 см, потім фрезерують і укладають нове асфальтне покриття.

Автор: Анна Лакиза
 

Шевченка

Міська влада змінила вектор ремонту. Відтепер замість ямкового ремонту відбувається заміна цілого сегменту пошкодженого покриття. На думку чиновників, так економлять кошти. Адже ремонт робиться на кілька років наперед. На вулиці Шевченка замінили кілька ділянок покриття. Загалом оновили 45 тис. кв. м. Асфальту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дорожній фонд дозволить вкладати в автошляхи до 40 млрд грн на рік - Дубневич

Петра Дорошенка (колишня Островського Gazeta.ua)

Цього року оновили 26 тис. кв.м. Асфальтного покриття на вулиці Петра Дорошенка. Ремонт будь-якої вулиці в Полтаві проходить в три етапи. Спочатку працівники дорожніх підприємств роблять підготовчі роботи. Потім проводять фрезування - знімають верхній шар асфальтового покриття. Після цього вирівнюють ділянку, роблять каналізаційні колодязі, оновлюють бордюри. Завершальний етап - асфальтування.

Автор: news.poltava.info
 

Сакко

Це початок автошляху Полтава-Котельва. Вона дуже вузька. Їздять як легковики, так і вантажівки. Через велику завантаженість транспортом асфальт швидко руйнується. 20 тис.кв.м асфальту замінили, в деяких місцях навіть розширили проїжджу частину. Бо часто під час ДТП машини в'їжджають у подвір'я і будинки.

Асфальт укладають у два шари. Перший – вирівнюючий, адже нижче його – кам'янка, він дозволить зробити дорожнє полотно рівним.

Автор: poltava.to
 

Симона Петлюри (колишня Артема)
Одна із головних дорожніх артерій міста. Влада обіцяла вулицю розширити і пустити по ній тролейбуси. Цього року відремонтували асфальт і зробили дорожню розмітку. Оновили майже 20 тис. кв. м. дороги.

Автор: www.0532.ua
 

Небесної Сотні (колишня Леніна)

Вулиця поєднує кілька мікрорайонів міста. Частина її має бруківку, яку вже другий рік поспіль ремонтують. Роблять бетонну основу, перекладають каміння і знову заливають бетоном. Заплановано оновити 15 тис.кв.м. асфальтного покриття і бруківки.
Героїв АТО (колишня Красіна)

Ремонт тривав два роки. Частину вулицю закрили повністю для руху транспорту. Розпочали оновлювати асфальт після реконструкції колектора водовідведення.

Автор: poltava.to
 

Патріарха Мстислава (колишня Карла Лібкнехта)

При капітальному ремонті дорожники повинні замінювати бетонні бордюри по всій довжині ділянки дороги. Поки що в Полтаві не завжди слідкують за цією зміною. Також не поспішають зробити повноцінну дорожню розмітку.

В минулому році місто увійшло в призери серед обласних центрів по виділенню коштів на ремонт доріг. Цього року планують використати 155 млн. грн. на капітальний ремонт і 62 млн. грн на ямковий.

Щонайменше 135 вулиць отримають поновлене асфальтне покриття, на 833 - зроблять ямковий ремонт.

Зараз ви читаєте новину «ТОП-10 відремонтованих доріг в Полтаві». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути