пʼятниця, 26 січня 2018 10:29

Назвали версії катастрофи гелікоптера на Полтавщині

Назвали версії катастрофи гелікоптера на Полтавщині
Гелікоптер горів протягом кількох годин. Екіпаж загинув на місці. Фото: facebook.com/pg/MNSPOLTAVA

Катастрофа вертольота МІ-8 у Кременчуці Полтавської області могла статися через зіткнення борту зі сталевим тросом, що фіксує телевежу. Ще одна версія трагедії - зіткнення з лінією електропередач.

Вранці до міста прибули експерти, які мають встановити всі обставини події. З місця падіння гелікоптера вже вилучили бортовий самописець, повідомила ТСН.

За словами свідків катастрофи, вертоліт вибухнув ще у повітрі. Після падіння горів протягом кількох годин.

"Довготривалій боротьбі з вогнем сприяли два фактори: наявність великої кількості пального - гасу - та конструктивні елементи. Там був магній, який складно гаситься водою. Тому паливо, яке було розлито, знову і знову спалахувало", - сказав начальник чергової зміни оперативного центру ДСНС в Полтавській області Максим Маршев.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Італії сталася залізнична катастрофа: є загиблі

У поліції за фактом аварії гелікоптера та загибелі людей відкрили кримінальну справу.

Вертоліт МІ-8 впав увечері 25 грудня неподалік житлових кварталів Кременчука. На борту знаходилися 4 людини, всі загинули. Пілоти працювали у приватній компанії "Українські вертольоти".

Зараз ви читаєте новину «Назвали версії катастрофи гелікоптера на Полтавщині». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути