понеділок, 08 жовтня 2012 12:32

Кандидати в нардепи витрачають на агітацію більше коштів, ніж задекларували - "Опора"

Кандидати в нардепи витрачають на агітацію більше коштів, ніж задекларували - "Опора"
Ольга Айвазовська: найпопулярнішими інструментами впливу на виборців залишаються реклама та медіа. Фото: dancor.sumy.ua

Кандидати в народні депутати витрачають на виборчу кампанію значно більше коштів, ніж декларують в свої офіційних бюджетах.

Як передає кореспондент Gazeta.ua, про це сьогодні на прес-конференції розповіли активісти громадської ініціативи "Звідки?".

Вони презентували моніторинг фінансових витрат кандидатів у нардепи у трьох виборчих округах: на Донеччині, Закарпатті та в Києві.

"Недобросовісна анонімна агітація під виборців, фінансування членів виборчих комісій, джинса в медіа стали можливими, тому що дієвих механізмів перевірки фінансових операцій суб'єктів виборчого процесу не існує. Загадкою для виборців залишається питання джерел наповнення фондів кандидатів. За результатами моніторингу "Опори" виявилось, що більшість кандидатів витрачає значно більше, ніж вони задекларували. Найбільш фінансово спроможними є близькі до партії влади суб'єкти", - розповіла координатор виборчих програм "Опори" Ольга Айвазовська.

За її словами, за останні два місяці найпопулярнішими інструментами впливу на виборців залишаються реклама та медіа, а на другому місці благодійність та подарунки.

"Медіабюджети політиків є одним з основних показників витрат на виборчу кампанію", - додала Айвазовська.

Вона також розповіла, що у 42-му виборчому окрузі на Донеччині лідирує Тетяна Бахтєєва, яка вже встигла витратити на передвиборчі агітаційні заходи 256 тис. 392 грн, на публічні - 78 тис. 190 грн, на рекламні щити та банери - 847 тис. 895 грн, а витрати її конкурента Вадима Юрчака на рекламні щити та банери становили лише 135 грн.

Крім того, на агітаційну друковану продукцію Бахтєєва, за даними "Опори", витратила 7 тис. 620 грн, рекламу на авто - 21 тис. 780 грн.

Зараз ви читаєте новину «Кандидати в нардепи витрачають на агітацію більше коштів, ніж задекларували - "Опора"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

4

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути