Контррозвідка Служби безпеки зірвала ще одну спробу Росії завдати вогневого ураження по локаціях Сил оборони у прифронтовій Дніпропетровщині.
Серед головних цілей ворога були бойові позиції української ППО, яка обороняє Кривий Ріг та прилеглі райони, повідомила 8 травня пресслужба СБУ.
"СБУ затримала інформатора російського "воєнкора", який наводив ракети на Кривий Ріг. Щоб скоригувати ракетний удар по об'єктах ЗСУ, окупанти дистанційно залучили свого інформатора - 27-річного місцевого жителя. Його дії координував кремлівський "воєнкор", який входить до медійного пулу російського диктатора Володимира Путіна та співпрацює з російською розвідкою", - звітує відомство.
За вказівкою ворожого пропагандиста його поплічник об'їжджав місцевість, де намагався виявити місця базування радіолокаційних станцій та зенітно-ракетних комплексів. Додатково молодик відмічав на картах Google геолокації українських блокпостів та ремонтних баз військової техніки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Троє агентів РФ готували вбивство Зеленського з Будановим
Отримані відомості фігурант планував месенджером передати окупантам через російського "воєнкора".
Ворожого поплічника затримали на гарячому, коли він проводив дорозвідку поблизу потенційної цілі.
У затриманого вилучили мобільний телефон з електронними картами місцевості, де він позначав локації для підготовки повітряної атаки РФ. Крім того під час обшуку в його помешканні виявили автомат АК-74 з глушниками та набоями до нього.
Фігурант поширював у Telegram-каналах антиукраїнські коментарі і таким чином на початку цього року потрапив у поле зору російського пропагандиста.
Затриманому повідомили про підозру. Також вирішується питання про додаткову кваліфікацію злочинних дій фігуранта.
Зловмисник перебуває під вартою. Йому загрожує до 12 років тюрми.
На Дніпропетровщині затримали посадовця Укрзалізниці, який шпигував за військовими ешелонами ЗСУ. Контррозвідка Служби безпеки провела спецоперацію у Дніпрі, в результаті якої затримала ще одного агента ФСБ. Ним виявився посадовець однієї із вузлових станцій Укрзалізниці.
Коментарі