понеділок, 12 жовтня 2020 05:25

Електровоз 300 м тягнув маршрутку з пасажирами: 45 загиблих
5

На залізничному переїзді біля міста Марганець Дніпропетровської області 12 жовтня 2010 року сталася наймасштабніша аварія часів незалежності Україні. Автобус "Еталон" із 52 пасажирами виїхав на залізничний переїзд. 45 людей загинули, із них троє – діти. Не вижив і водій.

На залізничному переїзді поблизу міста Марганець Дніпропетровської області загинули 45 людей
Фото: chrontime.com
На залізничному переїзді поблизу міста Марганець Дніпропетровської області загинули 45 людей
На залізничному переїзді поблизу міста Марганець Дніпропетровської області загинули 45 людей
На залізничному переїзді поблизу міста Марганець Дніпропетровської області загинули 45 людей
На залізничному переїзді поблизу міста Марганець Дніпропетровської області загинули 45 людей

Автобус виїхав на залізничний переїзд, незважаючи на попереджувальний заборонний сигнал світлофора. Під час спроби перемкнути передачу, маршрутка заглохла посеред переїзду. Її протаранив електровоз. Зміг зупинитися через 300 м.

41 людина загинула на місці катастрофи, ще 4 померли згодом у лікарні. Зі всіх пасажирів вижило 7 чоловік, які останніми заходили в автобус і під час зіткнення повилітали через вікна в бік від напрямку руху електровоза.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Загиблих на переїзді в Марганці ховали із закритими обличчями

Під час розслідування було встановлено, що водій, 56-річний Микола Гречко, який керував автобусом, не мав на це права. Він був допущений до роботи без оформлення трудового договору, не пройшовши відповідне навчання, не був проінструктований.

Медичний огляд, який шофер громадського транспорту має проходити щороку, даний водій востаннє проходив 2004-го.

Власник автобуса втік із країни. Через 3 роки його затримали у Бресті і засудили до 5 років позбавлення волі. Державне звинувачення заявило, що це надто м`яке покарання за смерть 45 людей.

Причиною ДТП в Марганці могла бути обмежена видимість з робочого місця водія. Про це повідомляв тодішній заступник міністра внутрішніх справ Василь Фаринник, коментуючи хід розслідування справи. На місці ДТП було знайдено тоноване скло, воно розміщувалося в кабіні ліворуч від водія. За даними експертизи, рівень тонування був 98%, що могло призвести до обмеження видимості водія ліворуч. Водій поїхав на заборонений сигнал семафора за звичкою, оскільки він протягом трьох місяців в один і той же час перетинав даний залізничний переїзд і очікував, що в цей час по залізниці проходить лише один потяг.

Зараз ви читаєте новину «Електровоз 300 м тягнув маршрутку з пасажирами: 45 загиблих». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути