Екіпаж літака Як-42, що розбився під Ярославлем, перед катастрофою не повідомляв в диспетчерські служби аеропорту "Туношна" про якісь технічні проблеми, що виникли на борту, повідомило джерело в комісії з розслідування причин аварії.
"Останніми словами пілотів стало прохання дозволити зліт, диспетчер такий дозвіл дав. Після цього радіообмін не поновлювався", - відзначили в комісії.
В якості пріоритетних версій катастрофи Як-42 під Ярославлем розглядається відмова одного з двигунів, а також непрофесійні дії пілотів, які, незважаючи на виниклі проблеми, намагалися підняти літак у повітря, повідомило джерело в комісії з розслідування причин катастрофи лайнера.
"До цих пір залишається незрозумілим питання, чому пілоти до останнього моменту намагалися підняти в повітря літак, а не зробили екстрене гальмування", - розповіли у комісії.
За даними джерела, Як-42 виїхав за межі злітно-посадочної смуги і проїхав по траві приблизно 400 метрів.
"При цьому на газоні залишилися сліди тільки від задніх візків. Це свідчить про те, що пілоти намагалися підняти літак у повітря", - відзначило джерело.
Джерело повідомило також, що в даний час заарештовано паливо, яким був заправлений Як-42, його зразки відправлені на експертизу в Москву.
"Разом з тим неякісне паливо, швидше за все, не могло стати причиною катастрофи, оскільки тим же самим гасом був заправлений пасажирський літак, що вилетів в середу вранці з "Туношни" в Норильськ", - відзначило джерело.
Літак Як-42, на борту якого знаходилися члени хокейної команди "Локомотив", розбився при зльоті з аеропорту під Ярославлем в середу. З 45 чоловік, що знаходилися на борту, вижили тільки двоє - хокеїст Олександр Галімов і член екіпажу Олександр Сизов.
Коментарі