Найбільш завантажені автошляхи європейського напрямку стануть платними. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, пише Сегодня.
"Інвесторів цікавлять автодороги, бо це рентабельний бізнес. У мене були переговори з трьома компаніями світового значення. Вони готові займатися в Україні концесійними дорогами. Їх цікавлять найбільш завантажені траси. Там, де проходять основні європейські напрямки. Скажімо, Львів - Херсон, із заходу на південь, з півдня на північ, - каже міністр. - Навколо великих міст - трафік. Звичайно, ще потрібно вивчити ринок, підготувати економіко-технічне обґрунтування. Але добре, що є намір. Безумовно, такі дороги стануть платними. Вони будуть окремими. Тобто йтимуть паралельно з безкоштовною дорогою".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Залізницю оновлять за п'ять років
Раніше хотіли запровадити таке нововведення на трасі Львів - Краковець.
"Тоді не спрацювала ця модель, тому що на той час не було відповідного законодавства. Над цим ми зараз працюємо. Завершуємо розробку закону про концесії. Усі переговори з інвесторами тривають довго. На реальні роботи можна вийти через рік-півтора, - наголосив Омелян. - Плюс саме будівництво може по-різному тривати залежно від фінансування, особливості місцевості, довжини дороги, складності рельєфу. На це може піти кілька років.
Колишнього міністра транспорту Польщі Славоміра Новака призначили виконувачем обов'язків Укравтодору. Таке рішення Кабміну. За словами міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, Новак має великий управлінський, галузевий і політичний досвід. Ця людина входила до близького кола президента Польщі Броніслава Коморовського – великого друга України.
Коментарі