У закусочній відсутні такі звичні для відвідувачів "Макдоналдс" деталі, як пластикові меблі і фігура клоуна Рональда. На відміну від інших закусочних мережі, ця не оформлена в червоно-жовтих тонах. Натомість дизайнер задіяв приглушені тони, шкіряні меблі, фонтани, так звані "дзвіночки вітру" і численні амулети.
Попри те, що концепція фен-шуй не цілком відповідає стилю життя, що має на увазі фаст-фуд, відвідувачі стверджують, що в цій закусочній почувають себе комфортніше і частіше туди заходять. Співробітники закусочної вважають, що правильна організація руху потоків енергії робить гамбургери, що поглинаються, корисними для здоров"я відвідувачів.
Нагадаємо, що "Макдоналдс" часто адаптується до особливостей країни або регіону: так, на Близькому Сході в меню входить сендвіч "Макарабія", де м"ясо загорнуте в піту, а у Франції продається фондю-бургер, повідомляє Lenta.ru
Коментарі