Під час аварії "Costa Concordia" серед 4000 туристів було і 45 українців. Опинившись без документів і грошей вночі в чужій країні, вони могли сподіватися хіба що на диво. Якби не одна SMS-ка...
На щастя, жоден з українців у тій невдалій подорожі не потерпів. Наші співвітчизники змогли швидко зв'язатися c українським консульством та отримали необхідну допомогу. Серед українських туристів "Costa Concordia" опинився й одесит Сергій Філіппов:
- Ми швидко евакуювалися, сівши в одну з перших шлюпок, що відправилися з корабля, що потопав. А прибувши на острів Джіліо, відразу ж зателефонували до українського посольства, - розповів Сергій журналістам в Україні. - Просто щастя, що у МТС є така послуга: одразу по прибутті до нової країни отримуєш безкоштовне повідомлення з координатами і номером телефону посольства. Додзвонилися з першого разу.
Працівники українського консульства в Італії відреагували вельми оперативно: видали документи, організували переліт... І вже наступного дня українські туристи були вдома.
- Були приємно здивовані, як швидко спрацювали наші служби, - ділиться враженнями Сергій. - В аеропорту нас чекала велика делегація: МНС, психологи. Як героїв зустрічали. А якби не SMS, навіть не знаю, чим би все закінчилося ...
Повна версія розповіді Сергія про аварію лайнера "Costa Concordia" - на MTS Today за посиланням: http://today.mts.com.ua
Коментарі
3