Російські окупанти почали економити крилаті ракети "Калібр" морського базування.
На це є низка причин, розповіла очільниця Об'єднаного координаційного пресцентру Сил оборони півдня України Наталія Гуменюк в ефірі телемарафону, передає Gazeta.ua.
"Росіяни можуть завантажувати їх на кораблі-ракетоносії лише у поки ще окупованому РФ Криму - в Севастополі, а для бортів це місце вже небезпечне. Ми розуміємо, що обслуговування ракетоносіїв та ракетних установок, зокрема перезавантаження "Калібрів", вони мають проводити у Севастополі. Поки що вони не налагодили це в Новоросійську, де базується переважно весь флот, такої логістики, і означає це, що вони повинні ризикувати, заводячи кораблі-ракетоносії, зокрема, в пункти базування, де вже не почуваються так спокійно", - сказала вона.
Економія "Калібрів" може свідчити також про те, що вони здатні здійснити удар, під час якого нададуть перевагу саме ракетам морського базування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Підрахували, скільки грошей Путін спустив на ранкову масовану атаку
"Саме у Севастополі залишається вся інфраструктура, пов'язана з цими заходами, і супротивники воліють не ризикувати зайвий раз. Крім того, розуміємо, що це може бути така економія, пов'язана з переорієнтацією ворожих дій у майбутньому. Якщо зараз відбувається досить системний терор з використанням ракет повітряного базування, то не виключено, що в якійсь з атак може бути віддано перевагу саме морським ракетам", - додала Гуменюк.
"Калібр" - це російська крилата ракета. Її перевага в тому, що летить по звивистій траєкторії, є можливість задавати їй довільний курс. Змінювати траєкторію ракета може в будь-який момент. Вона летить, огинаючи рельєф місцевості. Тобто якщо є перешкода, то вона піднімається, якщо є низина - опускається. Це створює труднощі для ППО. Сучасні ракети цього типу призначені для ураження цілі з високою точністю. "Калібр" летить відносно повільно, що впливає на час перехоплення. Ця ракета за хвилину пролітає 15 км. На висоті 100 м зенітно-ракетний комплекс може побачити її в середньому на дальності 30 км.
Коментарі