




На спеціальному заході в Сан-Франциско, США, 2 березня публіці показали другу версію сенсорного планшета від компанії "Apple" - "iPad 2". Презентацію провів голова компанії Стів Джобс, незважаючи на те, що зараз він перебуває в безстроковій відпустці за станом здоров'я.
За свідченнями присутніх на презентації журналістів, його появу на сцені вітали стоячи.
Презентація розпочалася з повідомлення про один з трьох онлайн-магазинів "Apple" - "iBooks", де нещодавно подолали межу в 200 млн акаунтів. Джобс також розповів про те, що розробникам сторонніх додатків для "App Store" компанія виплатила близько $ 2 млрд. Нещодавно компанія також випустила свій 100-мільйонний "iPhone".
"Коли ми казали, що "iPad" - це чарівний продукт, з нас сміялися. Але так і вийшло. Казали про те, що у нього "неймовірна" ціна - але подивіться на пропозиції наших конкурентів", - сказав глава компанії.
У новому пристрої - абсолютно новий дизайн. Крім того, як кажуть в компанії, він значно швидший - працює на новому чіпі А5. CPU прискорений вдвічі, обробка графіки - в 9 разів. Як стверджують у компанії, це перша "таблетка" на ринку на двоядерних процесорах.
Також, у нового пристрою дві камери - передня і задня, є HDMI-вихід (1080p). Він отримав гіроскоп, яким вже оснащені "iPhone" і "iPod touch". Друга версія пристрою на 33% тонша за попередню: 8,8 мм замість 13,4 мм. Новий "iPad" тонший, ніж "iPhone". Крім традиційного чохла, тепер до пристрою пропонують переднє покриття для захисту екрану.
Його поставлятимуть в двох кольорах - білому і чорному, і продаватимуть в мережах двох операторів - "AT & T" і "Verizon". Незважаючи на "розгін" пристрою, "життя" його батарейки, як і в попередньому варіанті, вистачає на 10 годин у режимі активного використання, і близько місяця - у пасивному режимі. Ціна пристрою також залишена на попередньому рівні - $ 499. Продажі пристрою почнуть вже з 11 березня цього року - в США.
Світові продажі розпочнуться 25 березня. Пристрій з'явиться в магазинах Австрії, Австралії, Бельгії, Канади, Чехії, Данії, Фінляндії, Франції, Греції, Ісландії, Італії, Ірландії, Угорщини, Японії, Люксембургу, Мексики, Нідерландів, Нової Зеландії, Норвегії, Польщі, Португалії, Іспанії, Швеції , Швейцарії та Великої Британії.
Коментарі