У сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ усунуть технічні прогалини у сфері надання послуг громадянам.
Про це розповіла речниця МВС Мар'яна Рева, передає Суспільне.
"Наші фахівці вже провели консультації з кращими практиками державних структур, які працюють. Зокрема, з Міністерства цифрової трансформації", - сказала вона.
Додала, йдеться не лише про цифровізацію процесу запису до сервісних центрів, а й про повний перезапуск робочих процесів у підрозділі. Це переформатування кадрового складу, посилення контролю та оновлення нормативно-правових актів, які регулюють діяльність сервісних центрів. Також незабаром Головний сервісний центр МВС отримає нове керівництво.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли запустять онлайн-платформу для рідних зниклих безвісти військовослужбовців
"Зараз відбувається підбір кандидатур на ці посади. Попередні керівники звільнені з посад", - сказала речниця МВС.
Також тривають службові перевірки щодо низки співробітників київського територіального сервісного центру МВС №8041, які фігурували у розслідуванні Bihus.Info й зауважила, що такі випадки "кидають тінь" на інших співробітників, які "сумлінно, професійно та чесно" виконують свою роботу.Такі перевірки проводяться і в кожному сервісному центрі країни. Інформацію про факти, які містять ознаки адміністративного чи кримінального правопорушення, передають у компетентні органи для проведення подальшої перевірки чи розслідування.
Колишній міністр закордонних справ Дмитро Кулеба став старшим науковим співробітником Центру науки та міжнародних відносин Белфера при школі Кеннеді у Гарварді.
Коментарі