Будівництво станції "Теремки" київського метрополітену планується закінчити до кінця 2009 року.
Про це 2 квітня повідомив перший заступник начальника КП "Київський метрополітен" Олег Москаленко.
За його словами, у бюджеті міста передбачено кошти на добудову Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції "Либідська" до станції "Васильківська", перший транш очікують отримати вже до кінця квітня.
Москаленко зазначив, що більшість робіт на станціях лінії виконано на 70-80%.
Він також повідомив про наміри закінчити проектування четвертої гілки столичного метрополітену.
"Попри важкі умови, ми продовжуємо проектування четвертої гілки метрополітену", - сказав перший заступник начальника Київського метро.
Водночас, зазначив представник метрополітену, майже всі доходи підприємства йдуть на поточні ремонти, на виплату заробітної плати та на оплату електроенергії, тому всі нововведення фінансуються за рахунок міського бюджету.
У жовтні 2008 році ВАТ "Київметробуд" порушило питання про консервування будівництва нової ділянки метро на Теремки через недофінансування робіт з бюджету столиці.
За даними компанії, до жовтня 2008 року заборгованість за виконані роботи становила 218,1 млн грн.
Готовність цієї ділянки метро на Теремки на той час становила 95%.
Нові станції Куренівсько-Червоноармійської лінії метро в бік Теремків: "Деміївська", "Васильківська" і "Голосіївська" планували ввести в експлуатацію до кінця 2008 року.
Вартість будівництва цих трьох станцій у бік масиву Теремки становить 1 млрд 659 млн гривень.
Очікується, що кожною станцією користуватимуться майже 34 тисячі осіб на годину.
Нагадаємо раніше вже повідомлялося про перенесення відкриття трьох нових станцій метро Куренівсько-Червоноармійської. Спочатку відкриття перенесли на День Києва 2009 року, потім - на День Незалежності.
У липні 2005 року "Київметробуд" почав будівництво ділянки метро від "Либідської" убік Теремків.
На цій ділянці будуються 3,8 км лінії метро з 3 станціями: "Деміївська", "Голосіївська" й "Васильківська".
Глибина споруджуваної ділянки становитиме 20-30 м, а товщина ґрунту над тунелем буде від 6 до 14 м.
Коментарі
1