Транснаціональна компанія з виробництва кондитерських виробів, продуктів харчування та напоїв Mondelez International повідомила про скорочення операцій в Російській Федерації.
Компанія хоче до кінця року створити на російському ринку окремий бізнес із автономним ланцюгом постачань, пише "Голос Америки".
"Чиказький виробник прийняв таке рішення, зіткнувшись зі значним корпоративним бойкотом у країнах Північної Європи через свою присутність у Росії", – сказано в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Philips пояснили, чому компанія не планує йти з Росії
Компанія припинила нові капіталовкладення, витрати на рекламу в російських медіа, а також запуск нових продуктів в РФ.
"Загальні обсяги імпорту скоротилися унаслідок таких дій, а частка ринку значно зменшилася", – йдеться в заяві компанії.
Mondelez виробляє товари брендів: Milka, Oreo, Toblerone, 7 days, "Барні" тощо.
Нацагентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло американську транснаціональну компанію з виробництва кондитерських виробів, продуктів харчування та напоїв Mondelez International до переліку міжнародних спонсорів війни.
В агентстві підкреслюють, що Mondelez International не вийшло з РФ після початку повномасштабної війни.
За підсумками воєнного 2022 року прибуток російського філіалу Mondelez International становив $339 млн (+303% за рік), виручка – понад $1 млрд (+38% за рік).
Бюджет агресора компанія поповнила на понад $61 млн. податків, наголосили в НАЗК.
Коментарі