Дизайнери, які презентували свої колекції на Тижні моди прет-а-порте в Лондоні з 14 по 19 вересня, пропонують навесні і влітку 2009 року носити сукні.
Різноманітні сукні підкреслять жіночність своїх господинь - чи то коротка золота сукня-балдахін або широка прозора шовкова сукня до підлоги від Aminaka Wilmont, суворе жіночне вбрання складного крою з геометричним малюнком від Vivienne Westwood, картаті сукні, що підкреслюють лінію грудей і талії, від Paul Smith.
Сукні наречених, міні-сукні, сукні-майки і вбрання з довгими широкими рукавами, класичні суворі варіанти з шовку кремових відтінків, сукні квіткових забарвлень і в смужку, прикрашені контрастними або непомітними пасками, з корсетами, шлейфами, воланами, складками, мереживами - все це і багато іншого було представлено гостям тижня моди на більш ніж 50 показах.
Економіка, яка зараз переживає не найкращі часи, здавалося, не торкнулася Тижня моди. Дизайнери проводили покази і демонстрували свої творіння на виставці в лондонському Музеї природної історії, а покупці як ні в чому не бувало вибирали найкраще і витрачали гроші - у результаті обсяг продажів був той же, що й на минулих тижнях моди.
"Безумовно, компанії, які стоять за дизайнерами, чудово усвідомлюють, з якими фінансовими труднощами всі зіштовхнулися, і знають про жадобу великих банків, які й стали причиною цих проблем. Але, схрестивши пальці, я можу сказати, що, на щастя, наші справи, загалом, йдуть так само, як торік", - сказав журналістам дизайнер Пол Сміт.
Проте, цього разу особливий попит у любителів дизайнерських речей мали аксесуари - вони дешевші за все останнє, і їх можна використовувати і із старим гардеробом, що тільки відновить вже обридлий одяг.
За словами організаторів Тижня, основними покупцями дизайнерських речей є громадяни США, Японії, Росії, Франції, Італії, країн Близького Сходу та Південної Кореї, так що їм і належить розкупити товари, презентовані на виставці, в традиційний вікенд Тижня моди.
Завершене свято моди в Лондоні, радше за все, стане останнім Тижнем, який йшов протягом шести днів.
Річ у тому, що Лондонський тиждень "затиснутий" між Тижнями в Нью-Йорку і Мілані, а наступного року Нью-Йорк, суперник Лондона в області моди і стилю, обіцяє зсунути терміни своїх показів, так що британській столиці доведеться автоматично скоротити своє шоу.
Якщо організаторам Лондонського тижня не вдасться змінити нещодавню домовленість з колегами з Нью-Йорка та Мілана, то в лютому модникам і модницям доведеться задовольнятися лише чотириденним "тижнем" моди.
Вересневий тиждень 2009 року буде довший - він повинен йти вже п"ять днів, повідомляє РИА Новости
Коментарі