Умови тендеру на закупівлю стрілочних переводів "Укрзалізницею" виписані таким чином, щоб Дніпропетровський стрілочний завод, що виробляє дану продукцію, не отримав замовлень. Про це ZN.UA повідомив один з акціонерів підприємства Олег Левін.
"Як можна використовувати "Хюндай" зі швидкістю 160 км/год, але при цьому не закуповувати стрілкових переводів, які витримують таку швидкість? Наші переводи марки Дн345 не мають аналогів в Україні, і якщо "Укрзалізниця" їх не закуповує, то міністерство інфраструктури ризикує життям пасажирів. Тендер 7 березня покаже рівень професіоналізму та особистої порядності керівників української транспортної інфраструктури", - сказав він.
Чи є реальною загроза залізничної катастрофи в результаті припинення закупівель Міністерством інфраструктури високошвидкісних стрілочних переводів в Україні, видання попросило відповісти професора Едуарда Даниленка, завідувача кафедрою "Залізнична колія та колійне господарство" Державного економіко-технологічного університету транспорту України, академік Транспортної Академії України.
За його словами, в даний час за експлуатаційними характеристиками продукція конкуруючого з Дніпропетровським Керченського заводу не підходить для українських магістралей, на яких швидкість руху поїздів перевищує 120 км/год, її якість нижча.
"Це офіційний висновок Стрілкової комісії Головного управління колійного господарства, підтверджене, зокрема, даними обстеження колієобстежувальної станції "Укрзалізниці". При використанні переводів Керченського заводу рух понад 120 км/год заборонений, тоді як у нас на основних магістралях курсують поїзди зі швидкістю 140 км/год, а на лініях швидкісного руху експлуатуються "Хюндаї" зі швидкістю до 160 км/год", - зазначив він.
Коментарі
10