Управління Федеральної антимонопольної служби Кіровської області порушила справу про незаконне використання іміджу президента Дмитра Мєдвєдєва в рекламі. Кіровський торговий дім "Стройбат" вирішив збільшити свої продажі за рахунок президента Росії, використавши його образ у своїй рекламі і зробивши його "Головним з інструменту".
Людина, яка нагадує президента, красується тепер на білбордах Кірова з бензопилою в руках, закликає покупців приходити на торговий дім з екранів телевізорів та з радіоприймачів.
Двійником президента виявився актор одного з місцевих культурних установ Михайло Фокін.
За словами очевидців, йому навіть довелося пройти кастинг "будбату" на початку року, щоб отримати цю роль першої особи держави з бензопилою. Втім, в житті Фокін мало схожий на Мєдвєдєва, але вдалий кадр, правильний нахил голови, копіювання манери мови і навіть стилістики глави держави - всі разом принесло свої плоди.
Неузгодженим з президентом використанням його іміджу вже зайнялося управління Федеральної антимонопольної служби Кіровської області. ФАС порушила справу за фактом недостовірності наданої реклами.
Однак законом не передбачений варіант негайної заборони подібної продукції. ФАС змушена обмежитися повідомленням на адресу юридичної особи, що стосовно реклами порушено справу.
В обласному управлінні ФАС пояснили, що покарання за такі порушення невелике: "Відповідальність юрособи в подібних випадках - від 100 тисяч рублів, а індивідуальний підприємець штрафується лише на суму від 4 до 20 тисяч рублів".
Причому найчастіше договори на рекламу оформляються саме на індивідуального підприємця, щоб потім компанії, в даному випадку "Стройбат", не довелося виплачувати солідний штраф.
Сама компанія стверджує, що подібності ніякої не бачить, а рекламу планує транслювати до серпня.
Деякі жителі Кірова обурені з приводу зухвалої реклами "будбату". Інші менш категорично поставилися до провокаційної реклами і навіть стали спеціально заїжджати в будівельний магазин, щоб детальніше розглядати двійника Мєдвєдєва і знайти між ним і справжнім президентом відмінності. Як би там не було, можна стверджувати, що рекламники своєї мети досягли.
Коментарі