На українському ринку також збереглися стабільно високі ціни. З огляду на Європу українські виробники вже другий тиждень не змінюють вартість бензинів.
В офіційному прайсі "Укртатнафти" вартість зимового та літнього дизельного палива збільшилася на 100 гривень за тонну - до 7,3 і 7,4 тисячі гривень за тонну відповідно.
У жовтні в Україну імпортували рекордний цього року обсяг дизпалива - майже 290 тисяч тонн. А з огляду на внутрішнє виробництво - близько 252 тисячі тонн - і порівняно невеликий експорт (34,1 тисячі тонн), можна прогнозувати профіцит цього продукту. Причому надлишок дизпалива припаде саме на перші дві декади листопада, оскільки 50% імпортного ДП якраз прийшло в нашу країну в останню жовтневу десятиденку.
До того ж привезені обсяги дизпалива, судячи з кількості пропозицій, мають приставку Євро 4. А попит з боку рітейлерів - на звичайний дизель, про який оптовики почали забувати з закінченням основних польових робіт.
Учасники роздрібного ринку прогнозують подальший підйом цін на паливо. Приміром, "дев"яносто п"ятий" може досягти 8 гривень за літр.
У перший тиждень місяця бензини вже зросли на 10 копійок за літр. Зокрема, бензин А-95 в найбільших мережах досяг позначки в 7,85 гривні за літр. Зростання цін на дизпаливо показав більш круту динаміку - 20 копійок на літрі в мережах "Окко", Wog, Shell і "Лукойл". Відповідно до моніторингу Upeco, в Україні 6 листопада середня вартість палива була зафіксована на наступних показниках (ціна за літр): А-76, 80 - 6,71 гривні, А-92 - 7,26 гривні, А-95 - 7,64 гривні , ДТ - 6,50 гривні.
Якщо зіставити все що впливають на ціноутворення в роздробі фактори, можна припустити, що до середини листопада ціна А-95 досягне 8 гривень за літр, а дизпалива - 7 гривень за літр.
Дело
×
Коментарі
1