До 2025 року в Києві з'являться 5 автомобільних тунелів, обіцяють столичні очільники. Підземні транспортні розв'язки зменшать кількість заторів.
Проект найдовшого тунелю завдовжки 7 км, що з'єднає Броварський проспект на лівому березі із площею Перемоги на правому, майже готовий. Він знаходиться на стадії техніко-економічного обґрунтування. Про це повідомив директор "Київдормістпроекту" Володимир Воробйов.
"Інші проекти в роботі. Один з'єднає вулиці Фрунзе в районі пивзаводу "Поділ" із вулицею Чорновола, другий — депо метро "Оболонь" і Троєщину в районі вулиці Милославської. Третій - Дніпровську набережну із вулицею Богатирською. Четвертий - міст Кирпи із Залізничним шосе в районі вулиці Кіквідзе", - розповів Воробйов.
Директор Інституту міста Олександр Сергієнко сумнівається, що таким чином удасться вирішити проблему пробок.
"Аби ці тунелі розвантажили вулиці, їх потрібно ретельно зв'язати з транспортною системою міста. Гаванський і Московський міст показали, що пробки нікуди не діваються - вони просто переміщаються на сусідні вулиці", - зазначив Сергієнко. - "Будівництво 1 км тунелю вимагає не менше 60 млн євро. Всі п'ять потягнуть не менше ніж на 350 мільйонів. "Потрібний буде інвестор. А він повинен повернути вкладені кошти. З розміром плати не визначилися. Вона не може бути більше 1-2 євро, інакше ними просто не користуватимуться".
Про плани спорудження транспортних тунелів у столиці говорили і раніше. Зазвичай, перед виборами міського голови.
Коментарі
2