
Лук"янівське депо зникає на очах. Роботи з демонтажу ангарів-гаражів для трамваїв та адміністративних будівель розпочалися 18 травня цього року.
Будівельне підприємство ТОВ "Будхол" формило всі необхідні документи. Воно зводитиме на території депо житлово-побутовий комплекс площею 4,2 га.
Поки що роботи з демонтажу йдуть не надто активно. Працюють лише в одну зміну — з 8-ї ранку до 6-ї вечора.
— Працюємо виключно вдень, бо не хочемо завдавати незручностей жителям Лук"янівки, — пояснив "ГПУ" Віктор Харченко, 51 рік, керівник будівництва Лук"янівського житлово-побутового комплексу ТОВ "Будхол".
Будівлі та ангари демонтують за допомогою екскаваторів, металеві конструкції розрізають зварювальники. Половину ангара, де раніше ремонтували трамваї, вже розібрали. Колії поки що не чіпають. Металолом будівельники здають на брухт, а розбитою цеглою укріпляють міські автомобільні дороги. Іншого застосування цеглі не знайшли. Свого часу її виготовили в Ірпені. Цегла поганої якості, дуже крихка, розповів Віктор Харченко.
Від старих споруд у депо залишаться лише дві, які мають статус історичної пам"ятки, — електротягова підстанція і будинок трамвайників (останній є комунальною власністю). "Будхол" підстанцію відреставрує, усередині зроблять Політехнічний музей. Роботи з демонтажу депо мають завершитися 18 серпня. Після цього за справу візьмуться будівельники.
6 жовтня 2005 року мерія розпорядилася переселити вагони з Лук"янівського депо на Куренівку, в депо імені Красіна. ТОВ "Будхол" реконструювало куренівське депо, витративши на це 42 млн грн. Лише після цього почали демонтаж на Лук"янівці.
Лук"янівське трамвайне депо збудували 1894 року.
Коментарі