Дизайнер Юбер де Живанші був останнім класиком французької моди, чиє ім'я стоїть поруч із Діор, Баленсьяґа та Шанель. Його роботи відрізнялися простотою і строгістю, жіночністю та елегантністю. Свої колекції він створював для жінок з вродженим почуттям стилю, а епатаж вважав безглуздим і вульгарним.
Постійними клієнтами дизайнера були прославлені акторки Грета Гарбо, Марлен Дітріх, Елізабет Тейлор та перша леді США Жаклін Кеннеді. Однак саме Одрі Хепберн модельєр називав своєю музою.
Найяскравіші образи, створені французьким дизайнером для акторки, згадує ELLE.
Завдяки Юберу де Живанші Одрі Хепберн моментально стала іконою стилю. Жінки намагалися відтворити образи кінодіви, а магазини випускали колекції одягу, натхненні її кінематографічним та особистим гардеробами.
Бальне плаття із фільму "Сабріна", 1954
Саме з цієї сукні почалося знайомство Юбера де Живанші та Одрі Хепберн. У далекому 1954 році молода актриса вибирала вбрання для комедії "Сабріна" і потрапила в ательє до дизайнера. У тандемі вони створили білу сукню-бюстьє з пишною спідницею, прикрашеною квітковою вишивкою. Воно вже кілька десятиліть входить у списки найбільш затребуваних силуетів у наречених.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Модельєр створює казкові сукні із підручних матеріалів
Червона сукня із фільму "Забавні мордочки", 1957
Ще одне знакове плаття – червона довга тога без бретелей. У ній актриса з'явилася в одній зі сцен фільму "Забавна мордочка". При монтажі майже всі епізоди в червоній сукні були вирізані, і воно з'явилося на екрані всього на кілька секунд. Попри це образ став головним символом картини.
Чорна сукня із фільму "Сніданок у Тіффані", 1961
Лаконічне довге чорне плаття визнано найвідомішим вбранням за всю історію кінематографу. Одрі Хепберн з'являється у цій сукні на самому початку фільму "Сніданок у Тіффані". Без сумніву, плаття можна назвати найзнаменитішим little black dress усіх часів. На момент зйомок картини дизайнер та актриса вже були близькими друзями, і Хепберн відмовлялася працювати з іншими модельєрами.
Мереживна сукня зі стрічки "Як украсти мільйон", 1966
У фільмі актриса з'являється у сукнях, які і сьогодні виглядають не менш актуально, ніж півстоліття тому. Один із знакових образів кінокартини – мереживне плаття трохи нижче коліна з прозорими рукавами. Воно було доповнене мереживними колготами і маскою, що прикриває обличчя зірки.
Весільна сукня Одрі Хепберн, 1969
Кінодіва була зразком елегантності не тільки на екрані, але і в житті. На власному весіллі з італійським лікарем Андреа Дотті актриса вирішила з'явитися у скромній ніжно-рожевій сукні-трапеції. Образ доповненила коміром-стійкою і хусткою, виконаними з тієї ж тканини. Плаття стало символом епохи.
Коментарі