




Креативний директор бренду Valentino, П'єрпаоло Піччолі, вразив шанувальників на Тижні моди в Парижі. Для нового сезону осінь-зима 2017/18 запропонував яскраві кольори для одягу та взуття.
У колекції поєдналися вікторіанська епоха та дизайн творчої групи "Мемфіс". Напівприталені силуети суконь на завищеній талії створили з легких тканин. Прикрасили графічними принтами, глибокими декольте та плісировкою. Також у моді вишивка з дрібних квітів на подолі.
Верхній одяг дизайнер пропонує в пастельних тонах жовтого, рожевого та персикового. Створив довгі прямі пальто з англійськими комірами та аплікаційними квітами.
Вечірні образи виконані у стриманій манері з високим коміром та довгими рукавами. Прикрасами стали блискучі тканини, вставки з оксамиту та мережива. Більш жіночні варіанти доповнені рюшами, камінням та паєтками.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ажіотаж кольорового божевілля: модниці Парижа задають тренди на весняний сезон
У новому сезоні П'єрпаоло Піччолі пропонує віддати перевагу невеликим шкіряним сумкам, що слід носити в руці. Взуття — високі чоботи на підборах яскравих кольорів. Для зухвалих образів створив варіанти на грубій платформі прикрашені шнурівкою.
З настанням весняного сезону у моду повертається один з головних трендів стилю спорт-шик — худі. Толстовки з капюшонами є невід'ємним елементом повсякденного гардеробу сучасної модниці.
Коментарі