Після оголошення карантину українці стали рідше, ніж раніше, купувати смартфони та побутову техніку. Попит упав на 30%.
"Зараз закриті 80% магазинів. Тому зростає кількість онлайн-продажів", - каже голова ради директорів Allo Group Дмитро Деревицький, передає "Економічна правда".
За його словами, онлайн-продажі піднялися до 56% від усіх продажів. Раніше становили близько 40%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що українці найчастіше купували першого місяця карантину
"Упав попит на смартфони, побутову техніку. Щоправда, більше почали купувати товарів, якими можна користуватися вдома, - фени, машинки для гоління, спортивні тренажери", - каже він.
Додає, що чекають на зростання попиту на смарт-годинники, трекери, техніку для приготування їжі вдома.
Під час карантину українці стали частіше купувати дешеві вживані авто. Тільки на першому тижні обмежень у країні продажі зросли на 10,6%.
Коментарі