Міністерство юстиції уклало угоду з власним підприємством "Інформаційний центр" на забезпечення держреєстрів на суму 316,26 млн грн.
Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель".
Ці гроші призначені для утримання у І півріччі 2013 року реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію держполітики у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, держреєстрації речових прав на нерухоме майно.
В обґрунтуванні закупівлі, проведеної за неконкурентною процедурою "в одного учасника", пояснюється, що "Держінформ'юст" виконує функції адміністратора 21 єдиного та державного реєстрів.
Це перша подібна угода між Мін'юстом та "Держінформ'юстом".
Раніше підприємство брало оплату за свої послуги (витяги з реєстрів, внесення змін, тощо) від споживачів на власні рахунки, однак з 2013 року ці кошти зараховуються до спецфонду держбюджету.
Зокрема, розмір плати за внесення змін до записів держреєстру речових прав на нерухоме майно, у тому числі виправлення технічної помилки, що допущена не з вини держреєстратора, становить 51 грн.
Ці гроші мають йти на заходи із створення та супроводження програмного забезпечення реєстру, технічного і технологічного забезпечення, збереження та захисту даних.
За даними видання, в 2011 році ДП "Інформаційний центр" Мін'юсту отримало виручку у розмірі 601,91 млн грн.
Чистий дохід від реалізації продукції становив 554,02 млн грн при її собівартості 450,6 млн грн. Це дозволило отримати валовий прибуток 103,36 млн грн.
Коментарі