У січні-вересні 2015 року продажі нових легкових автомобілів в Україні порівняно з аналогічним періодом 2014 року скоротилися на 60% - до 30,387 тисячі одиниць.
Про це повідомляє "УНІАН" з посиланням на прес-службу асоціації "Укравтопром".
Згідно з повідомленням, у вересні продажі нових легковиків в порівнянні з вереснем минулого року зменшилися майже на 25% - до 4,3 тисячі одиниць.
П'ятий місяць поспіль найпопулярнішим брендом серед українських автовласників стала Toyota з показником 512 проданих автомобілів, що відносно вересня минулого року менше на 47%.
Другу позицію на ринку зайняла французька марка Renault з 392 проданими автомобілями. При цьому в порівнянні з торішнім результатом попит на Renault зріс на 8%.
Третє місце зайняли автомобілі Запорізького автомобільного заводу, в серпні другий раз за рік зупинив виробництво. Продажі ЗАЗ у вересні порівняно з вереснем 2014 року скоротилися на 13% - до 378 авто.
На четвертому місці автомобілі Ford, продажі яких збільшилися на 4% - до 246 штук.
Замикає ТОП-5 вересня Skoda з результатом 234 проданий автомобіль, що на 20% менше показника продажів у вересні торік.
Коментарі
1