
Торговий майданчик Alibaba дозволяє бізнесменам налагодити оптові продажі в 190 країн світу. За даними американського Forbes, Alibaba.com - найвідвідуваніший сайт у світі в категорії ecommerce. На ньому зареєстровано 160 млн людей, які щодня купують на $2,1 млрд.
Українські підприємці теж можуть торгувати на платформі, але до недавнього часу робити це було не зовсім зручно - давалася взнаки відсутність російськомовної підтримки (головний офіс Alibaba знаходиться в Китаї). Бізнесмени не могли отримати якісну інформаційну підтримку і швидко вирішувати виниклі питання.
Українець Павло Ковтуненко, який вісім років тому переїхав з України до Китаю, вирішив цю проблему: він став офіційним представником майданчика, запустив російськомовну підтримку, а також відкрив школу міжнародної торгівлі на Alibaba, де навчає ефективному продажу на цьому сайті.
Що змінилося з появою російськомовної підтримки
"Головною проблемою для підприємців з України та країн СНД було те, що працівники китайської служби підтримки погано знали англійську мову. Вони спілкувалися з російськомовними продавцями ламаною англійською, а ті такою ж ламаною англійською їм відповідали", - розповідає Павло.
Бізнесменам було складно отримати відповіді на свої питання, а в деяких випадках вони навіть не до кінця розуміли особливості роботи торгового майданчика, що негативно позначалося на продажах.
Тепер же у підприємців з України та країн СНД з'явилася можливість в деталях з'ясувати принципи торгівлі на Alibaba, убезпечити себе від всіляких труднощів, а також зрозуміти юридичні тонкощі угод.
"Якщо ви хочете почати торгувати на Alibaba, в першу чергу вам потрібно зв'язатися зі мною, щоб ми додали вас до свого пулу підтримки", - говорить Ковтуненко.
Тільки у офіційних представників Alibaba є доступ до CRM-системи майданчика, звичайні користувачі не можуть нею користуватися. Інформація звідти дозволяє підтримці давати більш точкові рекомендації щодо поліпшення продажів і швидше доводити клієнтів до результату - укладення контрактів.
Щоб якомога більше підприємців дізналися про можливості Alibaba і почали заробляти там гроші, Ковтуненко разом з партнерами у вересні запустив школу міжнародної торгівлі на Alibaba. Навчання пройшли вже більше 500 чоловік. За перші два місяці учні отримували контракти на суму від $84 тис. до $1,5 млн: "У школі ми вчимо не тільки, як шукати постачальників і знаходити клієнтів на майданчику, ми також ділимося юридичними і логістичними нюансами".
"Alibaba - історія про оптову торгівлю. Якщо на eBay або Amazon бізнесмени продають товари штуками, то тут - контейнерами. Найголовніше, що на Alibaba для старту бізнесу не потрібно морозити гроші, закуповуючи товар. Просто знаходите постачальника, додаєте товар на сайт і чекаєте, поки відгукнеться покупець", - говорить Ковтуненко.
Скоро в рамках своєї школи Павло проведе безкоштовний вебінар (зареєструватися на нього можете за цим посиланням), на якому ви дізнаєтеся про нюанси торгівлі на майданчику, отримаєте покроковий алгоритм дій (незалежно від вашого рівня - новачок, досвідчений підприємець або ж виробник): "Слідуючи цим інструкціям, ви зможете почати заробляти сотні тисяч або навіть мільйони доларів на оптовій торгівлі".
Як Павло став представником Alibaba і скільки можна заробляти на майданчику
Ковтуненко переїхав до Китаю вісім років тому. Після отримання другої вищої освіти і декількох робіт, він твердо вирішив зайнятися бізнесом - заснував консалтингову компанію з міжнародного імпорту та експорту Atlasell.
Якраз незадовго до цього Ковтуненко і познайомився з Alibaba. Він знаходив постачальників в Україні, додавав їхню продукцію на сайт і знаходив таким чином клієнтів.
Один з його успішних кейсів - продаж соняшникової олії: "У мене були клієнти, які забирали по 1000-2000 тонн за раз. Постачальник віддавала тонну за $840, я додавав $20 націнки, на одному відвантаженні заробляв від $20 тис. до $40 тис.".
Також український підприємець продавав таким чином гречане лушпиння, дерево, ножі та багато іншого: "Під тренди ніколи не підлаштовувався. На Alibaba можна продавати все - від аграрної продукції до електроніки. Попит на майданчику досі перевищує пропозицію".
Пізніше Павло познайомився з топ-менеджерами Alibaba і розповів про виробництво в Україні, підприємців, які жадають продавати, і проблеми відсутності російськомовної підтримки. З огляду на досвід Ковтуненка в міжнародному імпорті та експорті та розумінні принципів роботи майданчика, було прийнято рішення зробити його офіційним представником Alibaba і запустити локальну підтримку для України і країн СНД.
Нагадуємо, що скоро в школі міжнародної торгівлі на Alibaba пройде безкоштовний вебінар. На ньому Павло Ковтуненко розповість, як торгувати на цьому майданчику, які товари точно будуть продаватися, поділиться юридичними і логістичними нюансами даного бізнесу, а також дасть покрокову інструкцію для новачків, досвідчених підприємців і виробників. Реєструйтеся на онлайн майстер-клас за посиланням.
Коментарі