Для будівництва метро на Троєщину буде потрібно в цілому 8,9 млрд грн і більше п'яти років.
Про це повідомили в прес-службі комунального підприємства "Київський метрополітен".
Проект ділянки Подільсько-Вигурівської лінії метро від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з естакадним варіантом проходження траси по Подолу з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина пройшов комплексну державну експертизу і затверджений розпорядженням Київської міськоїдержавної адміністрації (КМДА) від 20 травня 2008 року.
Проект Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вулиці Милославської до станції метрополітену "Лівобережна з електродепо "Троєщина" у Деснянському та Дніпровському районах столиці пройшов комплексну державну експертизу і затверджений розпорядженням КМДА від 23 червня 2008 року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Попов оновить половину метро за 1,6 мільярда
У КП "Київський метрополітен" не відповіли на питання про те, чи є вже визначеність, чи пройде Подільсько-Вигурівська лінія метро по вул. Бальзака або по вул. Маяковського.
"Питання вирішує Київська міська державна адміністрацієя", - повідомили в прес-службі столичної підземки.
Згідно затвердженим проектним рішенням, термін будівництва Подільсько-Вигурівської та Лівобережної ліній метро становить 62 місяці.
"На цей час не визначено, коли буде розпочато будівництво, ведуться роботи з підготовки території для початку будівництва", - йдеться в повідомленні.
Кошторисна вартість ділянки Подільсько-Вигурівської лінії становить 5,506 млрд грн, Лівобережної лінії - 3,365 млрд грн.
"Таким чином, вартість робіт з будівництва метро на Троєщину становить приблизно 8,871 млрд грн", - повідомили в прес-службі КП "Київський метрополітен".
Коментарі