Китайські постачальники литих залізничних коліс, від використання яких відмовилося більшість залізничних компаній світу, намагаються сертифікувати свою продукцію в Україні через відсутність збуту в Китаї.
Про це йдеться в тексті БізнесЦензор "Як китайський ширвжиток "ставить" Україну на колеса".
Для початку поставок в Україну залізничних литих коліс необхідне затвердження відповідного сертифікату державного стандарту (ГОСТ), якого на сьогодні в Україні немає.
Технологія виробництва литих коліс морально застаріла, а їх якісні характеристики істотно поступаються суцільнокатаним. Литі колеса використовують тільки на окремих закритих маршрутах. Вони часто стають причиною залізничних аварій.
Нагадаємо, в січні 2019 року на той момент глава парламентського Комітету з питань промислової політики Віктор Галасюк у своєму Facebook повідомив про переговори "Укрзалізниці" з американською компанією Amsted Rail про постачання литих коліс, вироблених в Китаї.
Причиною експансії на український ринок в тексті зазначено те, що за останні роки Китай налагодив виробництво суцільнокатаних коліс під потреби внутрішнього ринку, а виробники "лиття" залишилися без збуту.
У березні 2019 року російський КоммерсантЪ повідомив, що компанія Xinyang Amsted Tonghe Wheel Co., яка є спільним підприємством з американською Amsted Rail, китайсько-американської DACC, а також китайськими Zhejiang Zhenghe і CNR, звернулося в Мінтранс РФ з пропозицією виробляти литі колеса для залізних доріг РФ.
У Мінтрансі РФ виданню повідомили, що використання литих коліс на залізничних коліях, де поєднано вантажний і пасажирський рух, небезпечно.
Коментарі